sâmbătă, 17 aprilie 2010

Bestii nenorocite...

Pentru toti cei care bateti animale degeaba, va urez din suflet sa aveti parte de acelasi tratament! Nu meritati sa traiti, ma, pe acest pamant!
Inteleg ca la tara, de unde veniti voi, animalul este bun in masura in care da lapte, branza sau oua. Daca nu, nu este bun de nimic si trebuie torturat ca deh, toti terminatii in WC la femei sunt duri.
Varsati-va frustarile in alta parte, nu pe bietele animale care nu v-au facut nimic!
Am citit pe blogul Camelcutzei o stire despre un catel care a fost batut cu ciocanul de un primitiv de-asta de care vorbeam doar pentru ca a avut tupeul sa calce pe iarba.
In fiecare zi, daca nu zi, saptamana, trebuie sa vezi o stire ca un dobitoc ori a batut un caine cu ciocanul, ori l-a omorat in bataie, ori l-a bagat in smoala. Pana cand? Daca eram in USA nu ramanea asa. La noi se infiintase parca politia animalelor. Sa vedem ce o sa faca....

4 comentarii:

Special Koko spunea...

Nimeni nu iubeste animalele mai mult ca mine, dar ce zici tu in postul asta e jignitor si urat.

Bunicul meu e de la tara iar eu am invatat dragostea si respectul pentru animale de la el. Iar singurele persoane pe care le-am vazut sa dea in animale sunt tipi de aici, din Bucuresti...baieti care au primit totul pe tava si a caror unica grija in viata lor mica si insipida e ce tarfa sa f*ta si pe cine sa mai parieze. Nu numai rromi sau cocalari, ci baieti care par educati, care n-au muncit o zi in viata lor la tara...care nici nu stiu cum se face branza (asa ca fapt divers), cacati care dau in animale si femei pentru a se simti puternici, barbati.

Cam atat am avut de zis. De obicei nu ma bag in discutii de astea, dar ceea ce ai zis a fost o jignire si la adresa mea.

Iulia spunea...

Mi se strange inima de durere si am lacrimi in ochi. Sunt constienta ca suntem mult mai animale fata de animale...

Black Tulip spunea...

@ Koko. Imi cer scuze daca te-ai simtit jignita prin postul asta. Nu am zis ca nu exista si exceptii. Stii cum sunt tratate animalele la tara. Pisica n-am vazut in casa iar amaratul ala de caine e n lant, ca-n casa n-are voie si mananca ce apuca.
Postul a fost si mai dur, am mai scos pasaje din el, sa nu scriu exact ce am avut de zis atunci.
Aia care dau in animale nu sunt numai in Bucuresti. Uite, cretinul asta e din Sibiu, idiotii aia de au omorat pisica in bataie in holul blocului erau din Buzau iar caii pe care-i tot vedem la tv, nu-s din Bucuresti...

Special Koko spunea...

M-am referit ca aia sunt singurii pe care i-am vazut personal, stand in Bucuresti...nu oamenii la care ma duc in vizita, la tara.

Ce am vrut sa scot in evidenta e ca exista oameni si oameni...indiferent de unde au crescut sau de ce educatie au primit.

In orice caz, sunt de acord cu tine ca oamenii astia trebuie sa fie pedepsiti aspru...